Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2013 16:47 - ФРИЗЕР
Автор: pristan Категория: Поезия   
Прочетен: 491 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Реалността е осветена от нощна лампа във нощта.

Мека светлина залива съществуващото –

теб.

Зад гърба ми е светът, в мрака, фикция една.

Очите ти, така безкрайни, поглъщат ме

без страх,

без лед.

 

* * *

 

От тъмата нечовешка при теб дойдох аз

търсещ,

зъзнещ.

Същински фризер е отвъд прозореца, през който влязох.

Във кухнята студен домат със длан видях те да прегръщаш.

За биещо сърце сълзи по бузите ти забелязах.

 

С чувствителната си ръка бръкнала бе ти в хладилник.

За малко топлина с надежда отворила бе гръд от лед.

Мъртвият домат в дланта ти подействал бе като будилник,

събуждащ с болка...

Бе разбрала:

студът прострял се е навред.

 

От този същи студ аз бягам.

Оставих го навън в нощта.

Пред теб със зъби-кастанети стоях дълбоко замразен.

От фризер идвах,

фризер станал,

желаех да се разтека.

Жива,

топла си,

ти плачеш...

Прегърнах те с надежда в мен…

 

* * *

 

Реалността е осветена от нощна лампа във нощта.

Мека светлина залива съществуващото –

теб.

Смъртта, светът и всичко друго... за фризерите е това.

Във фризер мъртъв фризер бях.

С теб съм жив.

Без страх.

Без лед.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Имах коментар, но не го виждам. Във ...
15.09.2013 14:42
Имах коментар, но не го виждам. Във всеки случай, впечатлен съм от прпозорливостта и аналитичните ти способности.
цитирай
2. pristan - Не знам за коментара. И аз не съм го виждал.
15.09.2013 15:03
Иначе и теб си те бива!
Кръвта ти кипи, но и ангелът ти е силен. Затова не ти е лесно. Яко те дърпат и от двете страни...
Внимателно се вглеждай в тихите си моменти и тогава ще започнеш по-добре да различаваш коя "мацка" си струва...
цитирай
3. анонимен - Хаха. . . "мацка". . . ...
15.09.2013 18:39
Хаха ..."мацка"...мацките ли са проблема?! Е, да кажем, че са част от проблема, само една част. :)
цитирай
4. pristan - Ех, нямах предвид "мацка" НАИСТИНА.
15.09.2013 19:45
Става въпрос, че както, като мъж те искат от няколко страни, така и Доброто и Злото се бият в теб за теб.
цитирай
5. metlichina - много, много ми хареса...
15.09.2013 23:30
Реалността е осветена от нощна лампа във нощта.
Мека светлина залива съществуващото –
теб.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 416048
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2833
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031