Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2022 08:15 - Разходка (Нещо безгранично)
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1708 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 19.06.2022 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
(Преди да започнете да четете, моля, пуснете предложената тук музика и нека думите се леят заедно с нея! Четете бавно, с кратка пауза между редовете! Ако имате слушалки, ползвайте ги! Приятна разходка!)

 

Приятно топло е.

Въздухът е ароматен.

С теб вървим под шарената кестенова сянка.

Паркът е на края на града и е почти безлюден.

Алеите навлизат във гората.

Наши спътници са птичите й песни…

 

Хванати сме под ръка.

Усещам кожата ти с моята.

Обичам хладината й или – топлината й.

 

Разхождаме се като съпрузи, като стара двойка.

В това има толкова спокойствие!

Не бързаме.

Ти нещо ми говориш.

Отпускащо е да те слушам.

 

Вдишвам.

Толкова съм събран!

Толкова ми е леко!

Издишвам.

Вече няма желания.

 

Казвам ти нещо и ти се смееш.

Притискаш главата си до рамото ми.

Хубаво е.

Да!

 

И макар че светът слага граници помежду ни…

 

Нищо не ме спира да усещам ръката ти.

Нищо не ми пречи да поемам в себе си

гласа ти,

смеха ти;

да милвам с поглед

лицето,

косата,

ръцете ти;

да чувствам,

да те чувствам…

 

Безгранично…

 

…да ти кавалерствам ден след ден;

да обичам,

да те обичам…

 

Безгранично…

 

Това е разходка,

състояние на духа ми.

Вървя, но не отивам никъде,

защото всичко, от което имам нужда,

е тук,

в мен,

около мен,

поне за малко.

 

Винаги съм търсил това.

Нещо толкова простичко.

Нещо толкова обикновено.

Нещо споделено.

 

Нещо

 

безгранично.





Тагове:   Life,   Work,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Хубава разходка!
29.05.2022 18:55
И хубава музика - спазих точно указанията :)
Понякога не е важно дали ще се отиде някъде и къде точно. Но усещането за споделен път, топлина и обич, създаващи безвремие, е безценно.
Това творение почти прилича на картина. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 416146
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2833
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031