Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2022 18:08 - Думи за живот: Сила
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1616 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сила

 

     Напразно търсиш все някъде надалеч, извън самия себе си, силата, която би могла да ти помогне да завоюваш победата, и да постигнеш вечен мир.

     И тук ти продължаваш да вървиш по криви пътеки, пилеейки сили по проблясващи миражи!

     Все тъй напразно би търсил во веки веков из всички космични пространства, ако още днес не се опомниш и не се върнеш към самия себе си! –

     Само в себе си ще ме срещнеш и само аз единствен мога да ти се отдам като победна Сила! – – –

     Аз съм Силата, която властвува над всички сили, защото само от мен произтича действената мощ на всички сили!

     Не се заблуждавай и не се усъмнявай в мен, когато видиш, че тези сили си противостоят помежду си!

     Създавайки безкрайно разнообразни форми, във всички проявени светове аз излъчвам от себе си разнообразни до безкрайност сили, които могат да действуват само благодарение на своята противопоставеност

     Вечно мъртви, студени и сковани щяха да бъдат световете, вечно създавани от мен като най-външна противоположност на моето Битие, ако силите, които се струят от мен през тези светове, не оставаха вечно антагонистични! – – –

     Аз обаче съм в себе си Силата и Животът на всички тези противопоставени помежду си сили и в мен те постигат своето единство, колкото и противоустремени да са в света на явленията…

     Не следва ли да бъде наречен неразумен упоритият ти стремеж да се сприятелиш с отделни сили или опитите ти с хитрост и съпротива да придобиеш власт над други, след като можеш да станеш господар и повелител на всички сили, стига да поискаш да намериш самия себе си в мен! – – – – –

     Ти несъмнено би осмял всеки, който във всекидневието на заобикалящия те външен свят постъпва така, както постъпваш ти в невидимите сфери! –

     Нищо обаче не те обвързва и ти още днес можеш да се отърсиш от това свое безразсъдство, стига да укрепиш в себе си волята, която не иска вече нищо друго, освен да те поведе в мен, в най-съкровените ти дълбини, към твоето собствено съвършенство! – – –

     В себе си тогава ще обладаваш цялата Сила, която ти е нужна, за да възтържествуваш като победител над всички сили от всички светове!

     В себе си ще откриеш тогава съчетани всички противоположности!

     Ти самият така ще овладееш всички противоположно действуващи в тебе сили, че те, запазвайки своя антагонизъм, ще се свържат все пак в свещено единство

     Това велико чудо ще си остане непостижимо за теб, докато не намериш себе си в мен!

     Тогава ти няма да си вече на тази или на онази страна, а в самата сърцевина на Силата, на която всички сили дължат действената си мощ!

     Само в мен можеш да придобиеш онази увереност, която наистина ще осигури крайната победа на волята ти да победиш! –

     Когато един ден намериш себе си в единението на Аз-а в мен, в своите най-съкровени дълбини, никаква сила в целия Всемир не ще може вече да те уплаши. – –

     Никоя сила на преизподнята не ще ти отнеме вече лавровия венец на победителя, тъй като зад това наименование се крие само противодействието на силите, които ще бъдат тогава изцяло в твоя власт! – – –




– – – – – – –
Източник: "Думи за живот"
Автор: духовно име – Bo Yin Ra
            светско име – Йозеф Антон Шнайдерфранкен (1876 – 1943)
Издател: ИК "ИРИС-95", 1996 г.
Преводач: Борис Стоянов




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - "Напразно търсиш все някъде надалеч"
21.06.2022 19:23
"Само в себе си ще ме срещнеш"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424987
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930