Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2022 08:28 - Думи за живот: Аз
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.04.2022 08:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз

 

     Във всички атоми на твоето тяло светя Аз! –

     …Това тяло от твърда и полутвърда материя е за мен като алабастрова лампа, в която аз, нейната Светлина, просветлявам всичко. – –

     Мен то не ме спира!

     Мене нищо не може да ме спре!

     Всичко извън мен е мой образ и аз съм Светлина за всички просветлени от мен форми! – – – – – – –

     Аз съм флуидна сила и все пак стоя над всички флуидни сили! – –

     Аз звуча във всички лютни, арфи и флейти на безкрайното пространство! –

     Аз съм маестро на безкрайни симфонии, от които отекват сферите на Вечността!

     Който иска да ме познае и да живее вечно в мен, черпейки от силата на Светлината, трябва да стане един от моите инструменти

     Той трябва да отекне в сферите на Вечността със сияйния тон на някоя от моите симфонии. – –

     Аз свързвам звуците и ги развързвам по свой собствен, присъщ ми от веки веков, закон.

     Като маестро на своите симфонии аз разполагам с добри музиканти.

     Те всички се подчиняват на всеки жест на ръката ми и никой никога не ще изтръгне фалшив тон от моите инструменти…

     Аз им давам само съответния знак.

     По него моите музиканти привеждат инструментите в звучене и пак аз съм извиращият от тях звук. – – – – –

     Някои от инструментите осъзнават, а други така и не разбират, че могат да зазвучат само под ръководството на моя закон и че аз съм звукът, който отеква в тях. –

     …Мъртвото туловище, което виждаш, когато се гледаш отвън, това съвсем не съм Аз! – – –

     В него обаче аз съм дал тук опорна точка на своята сила, за да приведа всичко на тази земя в звучене и така да мога аз самият да се родя във всяко нещо като звук…

     Неизброими са симфониите, които се таят у мен и напират за изява. – –

     Искам да се формирам като сияйна звучност във всичко, което се стреми да зазвучи чрез мен!

     И ти няма да бъдеш забравен от музикантите ми, ако си наистина готов да станеш един от моите инструменти. –

     Ти също ще звучиш във вечно сияние в една от безкрайните ми симфонии!

     Аз съм този, който може да те спаси, защото ти няма да познаеш вечното блаженство, докато аз самият не зазвуча в теб! – – –

     Знай, че всичките ти копнежи имат една-едничка цел – да се съединиш с мен в сияен звук!

     Ти усещаш наистина копнежа на сърцето си, но не умееш още да го изтълкуваш. –

     Твоят собствен звук се таи смълчан в теб като в недокосната струна, но ти не ще можеш сам да зазвучиш, ако не си решен да се съединиш с мене. –

     Тогава във Всемира ще отекне един нов звук и ти ще чуеш себе си в своето всемогъщество – съединен с мен – в своето собствено

     Аз! – – –




– – – – – – –
Източник: "Думи за живот"
Автор: духовно име – Bo Yin Ra
            светско име – Йозеф Антон Шнайдерфранкен (1876 – 1943)
Издател: ИК "ИРИС-95", 1996 г.
Преводач: Борис Стоянов




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423295
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930