Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2016 15:28 - Обичам те колкото лагера
Автор: martosblack Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3531 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 29.02.2016 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Й ... няма как да не ме вълнува арабският  свят !
Не желая да съм съучастник в убийства на хора като мен!
           Едно от лицата на Газа,художника Науаф Абдуллах,
                                                                                                               какви очи само!!!
 Един от милион и осемстотин хиляди,които вече десет години живеят не в много голям - 360 кв.км. - затвор,под открито небе в пълна блокада,по суша,въздух и море.
Но те живеят - дишат,работят,рисуват,пишат стихове.... 

image


Колко ме обичаш?
Какво?!?
Ахх,ах...
Обичам те!
Ама - колко?
Обичам те колкото лагера...
Само толкова ли?!?
Не.
Обичам те колкото лагера и броя на бежанците,
колкото броя на кашоните с  помощи...
броя на чувалите с брашно...
броя на консервите сардини
раздадени за 65 години досега,
колкото броя на хапчетата трофин,
дето,всеки път,когато се разболея
ги вземам от агенцията на ООН,
колкото броя на уличките в лагера,
колкото броя на спиранията на тока,
и броя на мъртвите,
дето мечтаеха за завръщане,
и дето се върнаха,
обичам те колкото лагера -
ти,да не би да смяташ,че лагерът е малък?!?

image

авторска снимка -Фади Табет

P.S.Й...не само ,че ме вълнува,но не мога да си простя,че съм част от това!!!



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: martosblack
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536065
Постинги: 291
Коментари: 112
Гласове: 7497