Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2014 15:22 - "АЗ СЪМ ДОБЪР ЧОВЕК"
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 600 Коментари: 5 Гласове:
13

Последна промяна: 09.01.2014 18:23


Сърцето ми казва: "Аз съм добър ЧОВЕК", но вината отвръща: "Аз бях лош внук, лош син, лош ученик...".
Сърцето ми казва: "Аз съм добър ЧОВЕК", но вината отвръща: "Аз съм лош родител, лош съпруг, лош учител...".
Все пак, Сърцето ми казва: "Аз съм добър ЧОВЕК", но съмнението отвръща: "Аз правя безразборен секс, играя хазарт, пуша твърде много, често се напивам, обичам да угаждам на стомаха си, мързелив съм...".
И все пак, Сърцето ми настоява: "Аз съм добър ЧОВЕК", но съмнението се противи: "Някои хора ме дразнят, от други ме е страх, над трети властвам, на четвърти се гневя, пети пък осъждам, а шести - мразя...".

Но въпреки всичко това, моето Сърце казва: "АЗ СЪМ ДОБЪР ЧОВЕК" и сълзи напират в очите ми.

Да, аз ЧУВСТВАМ, че съм добър ЧОВЕК, аз ЗНАМ това. Въпреки всички мои грешки, недостатъци и пороци, аз съм добър ЧОВЕК. Моето Сърце е моето Добро Начало и То постоянно ми напомня за Себе си. То всеки ден ми казва: "Аз съм добър ЧОВЕК". Тогава защо е това напрежение в мен, това съмнение, този страх; вината, осъждането и претенциите - защо са те? Разбира се! - заради света и другите.

В този свят властват идеите. Тук има идеи за всичко, включително за Добро и Зло. Но всяка идея е лъжа, а всяко действие, произлязло от нея, е зло.

Сърцето ми казва: "Аз съм добър ЧОВЕК" и след това следва "точка", а не"запетая" и "защото" - след запетаята. Моето сърце казва: "аз съм добър ЧОВЕК. Точка." Но идеите на този свят конфронтират Сърцето ми. Идеите на този свят ми казват: "Ти трябва да си добър внук, добър син, ученик, съпруг, баща, професионалист, последовател, националист... Ти си добър, АКО...".
Ако попитам идеите на този свят: "Какво значи да съм добър ЧОВЕК?", те ми отвръщат: "Ти си добър човек, ако си добър внук, син, ученик... националист...
Но мен не ме интересува това, да съм добър внук и националист. Аз знам, че съм добър ЧОВЕК, въпреки всичко лошо, което идеите на света виждат в мен.
И ето, че нещо ме осеня... Това не е идея, това е РАЗБИРАНЕ:

Въпреки, че идеите на света виждат в мен един много лош човек, аз ЗНАМ, аз ЧУВСТВАМ, че съм добър. Но това значи, че когато аз се гневя на другите хора, когато ме е страх от тях, когато ме дразнят и ги съдя, то тогава идеите ми пречат да видя, че хората всъщност са добри, идеите ми пречат да видя Сърцето им. Това значи, че няма лоши хора, а само идеи за лоши хора. Трябва ли тогава да имам ПРЕТЕНЦИИ към някого за нещо?
Не, аз вече не искам да съм затворник на идеите, на тези лъжи; не искам да съм техен роб и да върша зло, като осъждам и мразя!

АЗ ИСКАМ СВОБОДА!

Аз искам да вярвам на Сърцето си; аз искам да вярвам в Безусловното Добро, а не в идеята за Добро, защото всяка идея е верига, всяка идея е фиксация, а всяко фиксиране спира развитието и води до смърт.
Докато вярвам на Сърцето си, докато обичам Себе си, докато не се осъждам, аз мога да изправя всяка моя грешка.

Само от едно трябва да се пазя - жестокостта!

Жестокият човек изпитва наслада от страданията, които той причинява на другите. Той изпада в това състояние, когато безрезервно повярва в идеите на света. Той вярва, че не е добър и вече няма шанс да бъде добър. Измъчвайки другите, жестокият човек наказва себе си, защото смята, че той самият е ужасен. Жестокият човек наказва другите, защото той в тях той вижда това, което вижда в себе си.

Всички хора са безусловно добри, дори жестоките, но последните напълно са отхвърлили тази истина. Но Истината винаги си остава Истина, дори когато някой напълно я отхвърля.
Жестоките хора са хората, които най-силно имат нужда от Любов. Но, когато те яростно я отхвърлят, Сърцето скърби и очите плачат...

Никой не може да даде Любов на другите и никой не може да получи Любов от другите.
Пътят на Любовта започва от Сърцето на Човека, минава през телата му и се излива в света, където дава плод. Тук хората споделят плодовете на Любовта. Когато Любовта е споделена, тя ражда Радост и Щастие, и тогава животът се превръща в празник, а смъртта - в изходна точка към по-величествени откровения.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanya7713 - "Един и същи човек веднъж може ...
09.01.2014 15:36
"Един и същи човек веднъж може да бъде най-добър, а друг път–лош. Зависи какво са поискали от него и на коя страница са отворили душата му."


от "Най-добрият човек, когото познавам"
цитирай
2. анонимен - И аз съм добър човек, но не винаги съм ...
10.01.2014 18:01
И аз съм добър човек, но не винаги съм бил. Не че съм извършил нещо лошо, но в името на идеите бих го извършил.
аДобре дошъл! Сайта им нужда и от стойностни хора освен от драки.
цитирай
3. milady - spokoo...Куч, само аз и ти сме тук;)
10.01.2014 19:31

А, аз ОБИЧАМ „да се радвам на всеки МИГ“, и да пея
и танцувам и..ОБичаамм...всеки друг ...
Добра ли съм или ...многоо добра .....

http://youtu.be/55JUNmZkbkc You gonna miss me...tra la laaa...
цитирай
4. pristan - Благодаря за топлото посрещане, Куш!
10.01.2014 19:57
Всички хора са добри. Дръж това в паметта си и идеите трудно ще те съборят.
А Milady е една добра мистерия!
цитирай
5. milady - re 4...you re simpley the best ..
10.01.2014 20:49
оправете си синтаксиса, пристане мой!!
имам постинг по темата /Другия синтаксис/ К.КАСТАНЕДА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423138
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930