Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2013 12:04 - Моите думи (и) в blog.bg
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 366 Коментари: 1 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато публикувам в blog.bg, аз трябва да осъзнавам отговорността, която нося за всяка една написана от мен дума. Аз първо трябва да си дам много добра сметка какво искам да кажа на хората и защо искам да им го кажа; трябва внимателно да почувствам как биха им въздействали моите думи.

 

Моите думи трябва да са израз, символ на чистото ми намерение. Те трябва да стоят на монитора по абсолютен начин. Те не трябва да търсят каквото и да било и не трябва да се страхуват да бъдат отхвърлени. Те трябва да присъстват като светлината и топлината на Слънцето, и като багрите и аромата на цветето.

 

Моите думи не бива да провокират страстни вълни и завихряния в душевното море на четящите или слушащите ги. Думите ми не трябва да подхранват конфликт, те трябва да са лишени от мнение. Думите ми трябва да са израз и носител единствено на радост, покой, топлина и лекота за душата.

 

Моите думи трябва да са ясни.

 

Моите думи не могат да бъдат разбрани еднакво добре от всички, но думите ми трябва да показват, че аз разбирам еднакво добре всички.

 

Думите ми не бива да са способни на лъжа и на стремеж да причинят зло. Но това е възможно единствено тогава, когато аз съм образ на Истината и подобие на Любовта.

 

Аз все още не мога да си спомня Истината и все още не мога да се върна в Любовта. Моите думи все още си остават рожба на собственото ми невежество. Аз трябва внимателно да претеглям всяка една моя дума, за да остана верен на чистото си намерение.

 

Моето чисто намерение е думите ми да не лъжат и да не причиняват зло. Чистото ми намерение е, когато човек чете или слуша думите ми, към него да струи единствено Светлина и Топлина, единствено Мъдрост и Добро, единствено Истина и Любов.

 

Моля се само за едно: чистото ми намерение да е непоклатимо.





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:)))Поздрав за постинга и позицията!
07.11.2013 13:45
И за чистите ти стремежи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423729
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930