Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2013 13:16 - ПРАВО
Автор: pristan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Роден съм на този свят с едно единствено право –

правото да обичам.

 

Това мое рождено право ми е дарено от Бог

и само то е наистина мое право,

защото няма сила на земята, която да може да ми го отнеме,

освен ако аз

доброволно

не се откажа от него.

 

Всяко друго право е илюзия,

защото във всеки един момент то

може

да ми бъде отнето.

 

Но колкото и зле да се отнася някой към любимите ми същества и към мен самия,

аз имам право да го обичам

и никой

не може да ми попречи за това.

 

Знам, че такава любов е чужда за този свят.

Знам, че този свят е свикнал да съди и мрази.

Знам, че този свят е враждебен към такава любов,

възползва се от нея,

подиграва я

и я потъпква.

 

Но аз имам право да обичам този свят.

 

Аз съм любов

и Аз идвам в този свят, въплъщавайки се в земно-човешко тяло.

Аз имам право да съм Аз.

Аз съм неразрушим.

Този свят може да разруши само това, което е негово.

И, когато го направи,

ще остана Аз.

 

Единственото, което е нужно,

е да помня,

че Аз съм Аз и да действам съобразно това –

 

да обичам.





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - we are all in ONE !!
01.11.2013 14:37
I love you ,tooo...
цитирай
2. anin - (hug)
01.11.2013 15:23
<3
цитирай
3. анонимен - Трябваха ми мноооого, много години ...
01.11.2013 19:50
Трябваха ми мноооого, много години за да разбера колко приятно е да обичаш. Загубих мнооого, много години да споря и да мразя.
цитирай
4. onewayticket - Не мога да изразя съгласие
02.11.2013 02:32
Единственото ни право, а може да се каже и задължение е да дишаме... Само кислорода, изпълва всяка фибра със смисъл и дава възможност на заобикалящата ни илюзия, която наричаме реалност да оживява пред погледа ни и да ни кара да я усещаме двуполюсно като част от нас и едновременно извън нас. Любовта е чувство, не по-различно от останалите чувства, продуцирани от духа докато е заключен между стените на материята. Никой не знае какво се случва след това. Иска ни се Любовта да е вечното чувство, което няма граници, правила, размери, вкус, мирис, просто Е... Но дали... Но дали... Но да – Любовта е Аз, Любовта е всяка наша крачка, Любовта съм аз в другия и той в мен, Любовта е и доброто и лошото и грозното и красивото, и богатото и бедното, и лявото и дясното, и небето и земята, и мъжкото и женското... всички антиподи в съвкупна цялост... Любовта е най-вече собствения ни филм, в който сме главни герои, един безкраен сериал, в който по волята Божия играем нон стоп, дори когато спим :) Разбираш Любовта истински едва когато я пуснеш да си отиде, когато я извалиш с есенния дъжд докато пак скиташ безчадърен, изтананикаш я в песен от стил музика, който не можеш да понасяш, забодеш я на върха на клечка от кибрит, а когато я драснеш проектираш с мисли пламакът и като огромна буйна клада... Любовта е той, и тя, и те, и минало е и бъдеще... Любовта е всичко, което обичаш и всичко, което мразиш... Любовта е правилното безвремево и безограничително от каквото и да било правило, а не право.... Правата са система от правила и норми измислени от хората. Любовта не е измислена. Тя просто Е – като безкрай и докрай.
Хубав нов ден.

http://vbox7.com/play:4b89dd64ec
цитирай
5. milady - поздрави Куш...
02.11.2013 12:49
и аз така ...
цитирай
6. pristan - Благодаря ви, приятели!
03.11.2013 15:57
Ако блогът ми е градина, то вие сте цветята в нея.

Желая ви спокойно небе, слънце и топъл дъжд!
цитирай
7. batogo - !!!:)))Поздрав за постинга!
07.11.2013 14:08
Много силно и топлещо послание
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pristan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 425314
Постинги: 376
Коментари: 419
Гласове: 2839
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930